Komplet czerwonisty.

 Kolor taki świąteczny i optymistyczny więc wyrób jak najbardziej na czasie ;-)

Komplet składa się z czapki, szalika i rękawic z jednym palcem. Włóczka - Silenzio (Schachenmayr) z dodatkiem alpaki - razem 35 dag "na styk", druty nr 6 (rękawiczki) i 7 (czapka i szalik).


Bordiura z warkoczykami znajduje się zawsze tylko na dole, jako ściągacz - wykończenie, dalej robiłam szerokie pasy z oczek prawych i lewych.

Czapka i rękawice robione na okrągło, na drutach z żyłką (metodą magic loop). Szalik ma wymiary ok. 25 x 175 cm)



Komentarze

  1. Świetny komplecik, podobają mi sie warkocze w roli ściągaczy i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba ...sliczny komplecik... Moze uda mi sie taki zrobic :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty